måndag 25 april 2011

Måndag och annandag påsk ; D!

Jahopp måndagen bjuder på ledighet.
Mamma steker nog mat i köket medans jag
slösurfar vid en dator.
Jag har käkat en bit mormors mockatårta
och druckit mitt morgonkaffe.
Kaffe är livet minsann.
+ lite havregrynsgröt också.
Nu ska jag logga in lite på FB
sedan är det dags att äta lite lunch.
Senare i eftermiddag eller kanske på kvällen
kommer ni få se lite nya bilder ifrån påskhelgen.
Hoppas ni tycker dem är fina.
Det är lite blandade bilder.
Jag har varit slarvig på att lägga
in bilder på nätet eftersom vi inte
har hittat kamera-laddaren.
Det enda som saknas på lunchen idag
är janssons frestelse och påskmust.
Så man får längta till nästa påsk
skulle jag tro.

2 kommentarer:

  1. Haha men Emil Jansson får du säkert till jul och julmust i stället för påskmust.

    SvaraRadera