onsdag 18 maj 2011

Möte, tacopaj, och blodpudding på kvällen ; D!

Idag har man hunnit med
mycket aktiviteter på en och
samma dag.
På jobbet lagade jag tacopaj
tillsammans med våran personalpraktikant
på jobbet.
Kul var det.
Hemma hade jag ett trevligt och
bra möte med min handläggare.
Vi pratade om att man ska flytta hemifrån
typ någon gång nästa år.
Förhoppningsvis någon servicebostad
med lite hjälp men dock höga krav på
självständigheten.
Efter mötet pustade jag ut.
Sedan blev det att steka blodpudding
som kvällsmat+ matlåda.
Nu är det nog snart dags att gå
och lägga sig.
En ny dag väntar imorgon.
Nya dagar betyder också nya händelser.
Träning på gym och lite annat smått och gott.
Kanske en svänga på bolaget också efter jobbet.
Om inte det händer imorgon så händer det
säkert på fredagen.
Troligtvis om inte mamma blir allt
för trött så blir det att åka
till sommarstugan iaf.
Göra lite fiskgratäng också.
Matlagning är härligt förstår ni säkert
varför jag tycker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar