tisdag 3 maj 2011

En dag närmare Fredag ; D!

Jag sitter på nätet och chattar
med några glada och trevliga människor.
Jag längtar även till fredag då
man har nära till jobbet och
då en dörr öppnar sig för
trevliga och härliga aktiviteter.
Imorgon är det jobb på gamla vanliga stället igen.
Jag ska väl göra min plikt som vanligt.
Man ska inte skolka från jobbet. Bättre att gå dit och längta tills man kommer hem. Imorgon är det näst sista dagen på kursen.
Och sedan blir det att tillaga en god och nyttig fiskgratäng.
Kvällen imorgon bjuder även på Klockan åtta hos stjärnorna och
något mer.
Jag vill inte avslöja allt.

2 kommentarer:

  1. Trodde du trivdes bättre nu när din kompis är där. Hoppas du blir kvar för annars tror jag han blir ledsen eftersom han valt detta allternativ till hösten.

    SvaraRadera
  2. Okej! Ja du man vill ju vara på ett ställe med bra arbetsuppgifter och kompisar är viktigt! Tycker det är ganska mycket vardagliga arbetsuppgifter på Jursla! Det är en daglig verksamhet inget fritidshem!

    SvaraRadera