måndag 23 maj 2011

En härlig dag på Mediaverkstaden idag ; D!

Jahopp då var det färdigjobbat på jursla daglig verksamhet
måndagar från och med nu.
Istället har jag varit på mediaverkstaden.
Skrivit många kapitel på novellen.
Säkert 9 bara idag.
Jag ska fortsätta jobba flitigt på den.
Men imorgon, onsdag och torsdag blir det
gamla vanliga jobbet.
Fredag aktivitetsdag på mediaverkstaden.
Matsäck ska inpackas och jag ser fram emot detta.
Så inget skrivande på fredag alltså.
Jag får fortsätta arbeta flitigt på
det nästa måndag.
Ha nu en fortsatt trevlig kväll kära läsare.
Jag kanske bloggar lite mera senare.
Det beror på tiden och humöret.
Imorgon blir det även att träffa Alex och Kenth
efter jobbet.
Två trevliga killar med humor.
Men frågan är om man bör ta med kaffebröd eller ej.
Jag får ringa imorgon.
Och hoppas besöket blir lika trevligt som
det var sist vi sågs.
Imorgon är det även bagerijobb+ bad.
Och något mer.
Vem vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar