måndag 16 maj 2011

Måndag, jobb och matlagning ; D!

Då var det måndag igen.
Tufft att gå upp på morgonen
och bege sig till jobbet.
Imorgon har jag lite mer grejer att se
fram emot.
Jag ska arbeta på ett bageri.
Baka och styra lite där.
Mysigt.
Onsdag händer det lite andra grejer.
Matlagning på jobbet och möte hemma.
Jag ska träffa min LSS-handläggare och
vi ska prata lite om hur jag ska ha det i framtiden.
Spännande ; D!
Idag har jag lagat en smarrig skink och räksås+ lite ris.
Krossade tomater, rökt skinka, räkor och grädde+ lite salt, peppar och
paprikapulver.
Det blev en riktig succe.
Efter det tog jag mig en 40 minuters promenad.
Efter promenaden mamma byter bo+ en unge i minuten.
Dagens avsnitt av mamma byter bo handlade om
en familj som var vegansk och den andra födde
t.om upp djur och slaktade dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar