fredag 6 maj 2011

Jobb på mediaverkstaden, grillat, en öl och lite annat smått och gott ; D!

Äntligen är det fredag.
Nu är det slut på veckan
det är dags för fredagsmmmmmyyyyyyyyyyyyssssss!!!!!!
Jag har köpt svenska lantchips till kvällen.
Goda och bra chips.
Mindre fett dessutom enligt innehållsförteckningen.
På jobbet har vi haft stormöte.
Våran chef var med+ arbetsterapeut och
arbetskamrater.
Gud så trevligt möte vi hade.
Vi tog upp en sak i framtiden
kommer inte jag behöva ta med
mig buzz till jobbet på fredagar.
Chefen sa att hon tyckte att jag inte skulle
behöva ta med mig det varenda gång.
Världens snällaste och trevligaste enhetschef
är vad vi har.
Hon tar med sig vad jag och personalen
tycker också och bestämmer inte allt.
Så ska chefer vara.
Ikväll blir det som sagt fredagsmmmmyyyssssss
och talang ; D!
Imorgon skulle jag gärna vilja gå
på koutsläpp men eftersom jag är
hos pappa så bestämmer han.
Han är då min boss asg.
Nu har jag iaf ätit
en grillad köttbit och druckit en
italiensk öl.
Inte fel så här på fredagskvisten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar