torsdag 17 juni 2010

Var på besök hos fenomenmagasinet i Linköping idag!

Idag har jag haft ännu en rolig dag.
Men tyvärr glömde jag kameran.
Ja ja ingen större fara.
Men i alla fall mina läsare.
Det fanns en rolig grej man pratade baklänges på
som jag skrattade åt.
Man kunde undersöka dofter. Vilket jag fick nästan alla rätt på.
Man kunde testa sina vanor. Då testade jag i hur mycket fibrer jag åt.
Och det var ganska positivt.
Det fanns massor av roliga saker vill jag lova.
Efter allt roliga åkte vi tillbaka med bussen
till Norrköping.
Där käkade vi thaimat. Buffe.
Extra gott.
Man blev mätt och glad kexchoklad.
Därefter sjussade mina handledare hem mig.
Då slappade jag efter en händelserik dag.
Nu har jag käkat grillad kyckling och grönsaker.
Gott.
Ikväll ska jag slappa kanske framför dumburken?
Men imorgon är jag ledig från jobbet.
Nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar