torsdag 24 juni 2010

En trevlig dag på Kolmårdens dagliga verksamhet alltså midsommarfirande!

Jahopp imorgon är det ju midsommarafton.
Och idag med jobbet åkte vi till Kolmårdens
dagliga verksamhet.
Vi åt sillmacka där. Det var gott.
Och en kille som hette Hasse spelade massor av fin musik.
Som b.la Evert Taube visor.
Vi fikade på eftermiddagen där med en god jordgubbsbakelse.
Och kaffe också.
Nu har jag min semester i 6 veckor.
Skönt va?
Jo då det är det allt.
Och imorgon som sagt är det midsommarafton.
Och jag har firat lite i förskott.
Inte fel : D!
Klockan 15.00 ungefär kommer mamma hem
och då blir det lite kaffe och sedan ska jag packa för att åka.
Jag ska nämligen vara hos pappa i 2 veckor.
Hoppas på fint väder.
Och trevlig midsommar önskar jag till er som läser min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar