onsdag 9 juni 2010

Onsdagen den 9:e Juni!

Nu är jag framme vid den näst sista dagen i skolan.
Ja ni kära läsare det är otroligt att tiden ska gå så himla fort.
Men morgonen började i alla fall med både kaffe och klartext
precis som vanligt.
Sedan åkte vi med 3:ans spårvagn till
folkets park och plockade blommor.
Därefter lunch i matsalen
korv och potatismos.
På rasten drack jag kaffe och såg på kullamannen.
Det blev film på film
eftersom att efter rasten blev det råttatoullie.
Och sedan gick jag ner till Åhlens och handlade
en film som heter Mammut.
Och så passade jag även på att handla bärs till
både studentfesten och helgen.
1 sofiero, 2 miller, 1 mythos och 1 pepperoni.
Miller och pepperoni blir spännande att smaka eftersom
jag inte har gjort det förut.
Efter shoppingen tog jag en kopp kaffe hemma tillsammans
med mamma.
Sedan tog jag det bara lungt.
Och nu väntar snart kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar