söndag 27 juni 2010

En härlig dag idag!

Idag har det varit en riktigt härlig dag.
Jag har tagit premiärdopp i sjön.
Nice : D!
Därefter blev det en glass på torget i Finspång.
2 kulor hallonsorbet. Det var inte dumt.
Och nu har jag käkat lite lasagne.
Inte fel det heller.
Pappa sitter och tittar på fotboll.
Fint väder har vi haft idag.
Och jag sov till 12 idag.
Länge va??????
Jo jag älskar att dröna på morgonen.
Ikväll får vi se vad som dyker upp.
Det kanske kommer mera jag uppdaterar här inne.
Dagen är ju långt ifrån slut.
När det är semester kan man få vara uppe länge.

2 kommentarer:

  1. Hej Emil det låter som du och jag haft en riktig trevlig midsommar. Joakim har också varit med oss hela helgen. På midsommarafton var vi och såg Polustus tåget i Grytgöl det tyckte vi alla var kul.
    Hoppas du får en trevlig semester.
    Kram
    Märthy, Janne o Joakim

    SvaraRadera
  2. Du är så omtänksam Märthy!
    Härligt att du haft en trevligt midsommar.
    Grytgöl är ju mina hemtrakter det : D!
    Kram Emil, farmor, pappa och Linnea.

    SvaraRadera