måndag 28 juni 2010

En trevlig dag hos farmor igår!

Jahopp igår åkte jag, pappa och Linnea iväg till farmor.
Vi åkte 11 på morgonen och käkade mellanmål på MC Donalds.
6 bitar Chicken Mc nuggest, pomme och läsk.
Sedan efter det åkte vi till Åtvidaberg.
Jag gick på systembolaget och köpte bärs.
Jag köpte en kung till bingolotto.
+ en pilsner, en guldkällan och en åbro
leijon till helgen.
Därefter fortsatt vi resan till farmor.
Hon bjöd först på nybryggt kaffe+bullar.
Sedan bad i fallingebergssjön.
Därefter middag- lax och potatis.
På kvällen spelade vi bingolotto men dock ingen vinst.
Bättre lycka nästa gång : D!
Ha en bra dag.
Jag beklagar att jag inte hann uppdatera något igår.
Jag satt aldrig något vid datorn.
Idag blir det att åka till outlet och shoppa byxor
och sedan eventuellt en glass i Valdemarsvik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar