måndag 18 januari 2010

Var och tittade på en vildsvinsfarm idag

Idag med skolan var jag och min klass och tittade på
en vildsvinsfarm.
Betyg: ****
Vi såg tyvärr inga vildsvin.
Men nästa vecka på omvärldskunskapen ska vi
titta på en film om vildsvin istället.
Men det är ju bra mycket roligare att se vildsvin i verkligheten.
För att då hör man deras nöff-nöff på nära håll och man ser
hur vackra de är.
Men förresten i vår ska vi återbesöka denna sevärdhet.
Och tillomed ta med lite fika.
Mums!
Det kommer stå precis i bloggen
hur kul jag tyckte det var.
De kanske blev rädda för oss så de gömde sig när vi skulle besöka
denna farm?
Vem vet?
Och nu säger jag som vanligt.
Kommentera gärna detta inlägg.
För att det är så kul att få kommentarer här på bloggen tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar