onsdag 27 januari 2010

Hade besök av en person som jobbar inom daglig verksamhet idag

Idag hade jag besök av en person
som jobbar inom Daglig verksamhet på förmiddagen.
Då visade vi bara runt lite och hade sedan tipspromenad inne.
Frågorna var sådär.
Både svåra och rätta.
Men jag fick i alla fall 9 av 10 rätt.
Vilket var bra.
Och sedan blev det så att vi ställde oss på
gröna, röda och gula lappen på golvet.
Nu ska jag förklara leken lite tydligare.
Monica min lärare har en sorts övning varje onsdag
som man får ställa sig på en lapp för att svara.
Tycker man inte som Monica ställer man sig på röd.
Om man tycker som Monica blir det på grön.
Och om man inte vet ställer man sig på gul.
Den leken är dörolig kan jag berätta.
Så ni kära läsare gör gärna den leken ni med.
Ta en fråga t.ex jag tycker bättre om sommar än vinter.
Eller jag föredrar vin framför öl.
Eller vilka frågor ni vill.
Det är en lek man kan vara många i
kan jag också berätta.
Nästan upp till 10 personer.
Vi hann dock bara med 2 frågor tyvärr
men om man nu skulle göra den leken hemma så kan man ta lite fler frågor.
Jag kommer ihåg att en fråga som var med
var om man tyckte att man kunde äta semla till lunch.
Och jag svarade nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar