fredag 15 januari 2010

Hade frågetävling på förmiddagen idag

Idag hade jag frågetävling på förmiddagen.
Det var roligt.
Jag, Marcus, Maria och Martin.
Vi gick in på en hemsida som heter
Vetgirig.
Prova själva mina bloggläsare.
Det är döskojigt.
Vi körde 3 olika ämnen.
Det var husmanskost, skidskytte och superhjältar.
Men jag berätta att vi abröt ämnet superhjältar
på grund av för svåra frågor.
Och byte till husmanskost istället.
Vilket vi alla var bättre på.
För er som gillar frågesportspel
kan jag även tipsa er om ett frågesportspel
som heter buzz som är Ps2.
Playstation 2 alltså.
I buzz gör komikern Felix Herngren den svenska rösten.
Och då kommer ni alla skratta.
Ni vetgiriga personer sök på vetgirig på google
eller gå in på www.vetgirig.se och utmana vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar