onsdag 13 januari 2010

Styrketränade idag igen

Jahopp nu var det onsdag igen och det betyder styrketräning!
Men från och med nästa vecka är det förändring på schemat i skolan.
Jag kommer fortfarande ha styrketräning men från och med
nu är det bestämt att det är på tisdagar istället.
Och nu kommer det dessutom vara så att
det är i linghallen istället för på Centralbadet.
Och med många elever.
Och istället för 1 personal kommer det vara
4 personal.
Det blir lite annorlunda minsann.
Men om jag ska skriva om styrketräningen idag istället
kan jag berätta att vi tränade ungefär samma maskiner som vanligt.
Som t.ex motionscykel, briceps, triceps och arm och ben.
Hur det kommer bli i linghallen får vi se nästa vecka.
Och en annan nyhet som inte var så positiv var
att jag hade gått upp 2,7 kilo under jul och nyårshelgen.
Får väl börja träna lite hårdare eller vad tycker läsarna som kommenterar?
Hur som helst ska jag nog dra ner lite på godiset
och öka mina Sit-Ups!
För att man vill ju helst vara lite smalare sen till sommaren.
På gymmet linghallen som jag ska träna nästa vecka kommer
det säkert finnas massor av bra maskiner tror jag.

2 kommentarer:

  1. Jag har gått upp lite jag med ,jag har inte vägt mig men känner att byxorna sitter lite väl hårt runt midjan, jag får gör som du och börja träna lite

    SvaraRadera
  2. Det gör du rätt i. Ha ett fortsatt gott nytt år. Och gör som du tränar lite extra. Och man kan försöka dra ner lite på godis, snabbmat och kakor. Men någon liten godbit måste man ännu få unna sig ibland. Ha en trevlig helg. Kram från Emil.

    SvaraRadera