tisdag 26 januari 2010

Såg på I en annan del av Köping idag igen

Idag såg jag på I en annan del av Köping igen!
Handling: I det här avsnittet såg min favorit Tobbe
på bio. Sommaren med Göran. Han säger att han tycker
den var otäck men hur kan han tycka det.
Jag har ju själv inte sett den men
alla som har sett säger att den bara är rolig.
Linda och Mats var på datakurs.
En lite tråkig sak hände.
Mats åkte iväg själv i sin lilla mopedbil
till datakursen.
Och sedan sa han lite små-elaka saker
som att hans mamma tyckte att han skulle
byta tjej och att Mats skulle bo i Fagersta.
Knäppt va?
Men sedan blev de sams igen.
Mats och Linda åkte på bilbingo med mopedbilen.
Men inget bingo.
Men som Linda säger tur i kärlek otur i spel.
Ett gammalt talesätt är det faktiskt.
Min farmor t.ex har vunnit 25 000 kronor på
bingolotto men har ändå tur i kärlek.
Och en annan detalj från programmet var att
alla 4 vännerna var på bowling i Västerås.
Då vann Tobbe 2 biobiljetter.
Men Mats och Linda ingenting.
Ja I en annan del av Köping är nog tidernas
bästa dokumentärserie.
Tycker jag i alla fall.
Med både lite allvar och lite humor i.
För det är ju så det ska vara tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar