torsdag 14 oktober 2010

Trött idag igen!!!!!!!!!!!

Varför är man så trött?
Kan det bero på att man varit med om
mer än vad man är van vid.
Det är inte efter förkylningen.
Idag på förmiddagen fick vi besök
av vårdhundar.
En hund fick vi träffa.
Den andra hunden hade ont i tassen.
Stackars henne.
Hunden vi träffade på jobbet idag
spelade ett spel som hon
nosade efter godisar på.
Hon var duktig.
En pudel träffade vi.
Sedan åt jag lunch.
Blodpudding blev det idag.
Efter maten slappade jag en stund.
Men sedan blev det andra bullar.
Jag dammsög nämligen.
Det orkar jag tyvärr inte göra just nu.
Jag orkar inte göra något annat än
att slappa nämligen.
Bara att hoppas att nästa dag
inte behöver bli så här tröttsam.
Tisdag och torsdag den här veckan har varit värst.
Och jag tror jag vet vad det beror på.
För mycket intryck helt enkelt.
Ikväll blir det halv åtta hos mig på schemat iaf.
Och så har vi haft besök av mammas kollega Sandra.
Hon fick smaka lite hembakade bullar och valnötsbröd.
Ska skriva ett recept senare om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar