torsdag 7 oktober 2010

Torsdag idag ; D!

Jahopp då var det torsdag igen.
Nice ; D!
Idag på jobbet har vi haft
besök av personalen ifrån Pusslet.
Lotta, Marita, Stefan, Inger, Annica,
Wicky och så någon ny jag
inte kände igen.
Vi har även druckit oboy och sett
på film.
Rädda Willy blev det.
På FB skrev jag ju att det skulle
bli Harry potter men
ni som är vänner med mig
på FB glöm det.
Efter film-myset blev det
en kycklingbit till lunch.
Mums ; D!
Efter maten slappade jag.
Sedan städade jag.
Efter städningen bjöd våran
vikarie på äpple med kanel, smält smör, och socker.
Mums ; D!
Recept
några gram margarin
socker valfri mängd
kanel lite grann.
Grädda i ugnen i 50 minuter.
Serveringsförslag: Gärna vaniljkräm
eller glass till.
Hemma efter en lång dag
på jobbet kände jag mig hängig.
Så Marcus jag hoppas verkligen att jag
kan komma på din födelsedagsfest i möra.
Jag längtar skarpt.
Jag lovar att jag ska ta tempen
innan läggdags.
Har jag feber så lovar
jag att vi ses en annan dag.
Har jag inte så kommer jag.
Till kvällsmat blev det kebab
med ris och röd sås.
Och en coca-cola.
Hade inte tillräckligt med bärs hemma.
Imorgon blir det jobbet eller hemma.
Ja det är frågan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar