söndag 22 november 2009

Köpte 2 Cd-skivor för bingolottovinsten

Jag köpte 2 jul Cd-skivor för bingolottovinsten.
En Cd-skiva som heter Julsånger och julvisor
med låtar som b.la
Santa Lucia,
Staffan Stalledräng
och många andra klassiker.
Jag köpte också Jill Johnssons
The Christmas in you
med låtar som b.la
First Christmas Without you,
The Christmas song
med flera.
Imorgon till eftermiddagskaffet blir det lite musik.
Omdöme kommer.
När jag ändå skriver det här inlägget kan jag berätta
att jag vann en bingolottos julkalender.
Hoppas det är vinst på den!
Ja vi får väl se!
Lyckan känns som att den är här.
Jag är ju säkert Norrköpings lyckligaste karl.
Eller kanske världens?
Nu när julen närmar sig börjar man tänka
på julmusik och glögg.
Så härligt att det finns julmusik.
Eller är det inte så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar