tisdag 18 maj 2010

Tisdagen den 18:e maj!

idag var det en lite annorlunda dag i skolan.
Istället för arbete/Praktik var vi till Kolmården
och hälsade på hästar.
Vi skulle ha åkt häst och vagn
men det blev att titta på hästarna istället
på grund av att en av hästarna hade blivit skadade.
Det var ju tråkigt.
Till lunch blev det köttbullar, sås och potatis.
På rasten lyssnade jag på musik.
Sedan styrketräning i 1 timme.
Efter det frita.
Jag gick ner till Lennings och vägde mig
och det var - 0,5 kg.
När jag kom hem blev det en buzzmatch mot brorsan.
Sedan bar det iväg till biblioteket.
Jag lämnade tillbaka buzz the pop quiz
som jag hade lånat där.
Nu har jag fått i mig lite kvällsmat.
Nu tar jag igen mig lite efter en väl planerad dag.
Det tycker jag är skönt.
Vi får se om jag är lite social om en stund
och går till Tv-soffan och ser på Family guy?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar