onsdag 5 maj 2010

Onsdagen den 5:e maj!

Jahopp nu är det maj och den månaden är härlig.
Dagen började med frukost på skolan
och morgonmöte efter det.
Sedan kaffe kl 9.00.
Sedan efter det var det
svenska på schemat och idag pratade vi
om besöket på strutsfarmen.
Sedan lunch- pasta carbonara.
Sedan rast då såg jag en rolig film.
Sedan var det omvärldskunskap och idag
forskade vi om en elev på skolan.
Sedan var det Film- Amigo.
En rolig frågesportsserie som
handlar om barn som tävlar i frågesport.
På eftermiddagen var det möte.
Det var skoj det.
Alltså som handlade om min framtida
Dagliga verksamhet.
Sedan när jag kom blev det lite data
och sedan tog jag det lungt innan jag
gjorde pizzamackor i ugnen.
Det gick toppenbra.
Nu tar jag det lungt innan det är TV-tajm 19.30
framför både Simpsons och Family guy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar