onsdag 26 maj 2010

Onsdagen den 26:e maj!

Nu är det bara 1 dag kvar sedan
är det studentbal.
Jag ser fram emot balen.
Men för att skriva om dagen istället.
Jag vaknade klockan 7.00 och drack kaffe.
Sedan klartext.
Och efter det lite rast.
Sedan svenska.
Och sedan lunch- korvgryta och ris.
På rasten spelade jag spel.
Efter rasten var det teater på schemat.
Pjäsen hette stjärnkväll med coolingarna.
Det handlade om några ungdomar som sjöng massor av musik.
Många kändisar var med där alltså klasskamrater från min skola.
Sedan kom jag hem och drack kaffe.
Sedan bestämde jag för att gå till systemet idag istället.
Men var lugna mina kära läsare. Jag ska spara det till helgen.
Jag köpte en cider med wasabi och lemonsmak, en grekisk öl som jag tyvärr inte minns namnet på och en svensk öl som också var ny för mig.
Det blir spännande att prova.
Efter det klippte jag håret hos min frisör som ligger granne med mig.
Alltså jannes hårhälsa.
Efter det åt jag kvällsmat
sedan hoppade jag i badet och slappnade av bara.
Och nu tar jag lite datatid innan läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar