torsdag 13 januari 2011

Jahopp då var det torsdag igen ; D!

Idag har det varit torsdag.
; D!
Julgransplundring.
Rebecca min arbetshandledare
hade gjort laktosfri marängsviss.
Tofu-Line glass, maränger,
laktosfri grädde+ kolasås.
Yummi, yummi,
Annars har vi dansat ut julen
med lite rockig julmusik.
; D!
Vi har promenerat.
Bra att göra när man mest slappat
under denna underbara fruktansvärda
högtid julen.
; D!
Jag har även handlat några goda bärs
till helgen idag.
2 6,9% Mariestads old-oux och 1 Lapin kulta.
Lapin kultan vet jag redan hur den smakar
men old-ouxen vet jag inte ännu.
Lite starkare.
Så man får se upp med att
inte dricka för många.
Jag vill inte bli bakis
som man lätt kan bli annars.
Imorgon är det jobb på mediaverkstaden.
Ska skriva en ny novell+
att jag ska spela lite buzz.
Alltid trevligt.
Särskilt med mina glada och
trevliga kompisar ifrån mediaverkstaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar