torsdag 27 januari 2011

Glad idag ; D! ; D! ; D!

Idag är jag så glad.
Jag har lagat en smarrig kycklinggryta
med curry i.
Hittat många roliga inlägg på det
sociala nätverket FB.
Och dammsugit.
Men det värsta är att jag är för pigg för att sova.
Jag skulle behöva en promenad men skitsamma det är
för sent att gå ut och jag vill ju inte
vara för trött imorgon.
Jag behöver vara pigg när jag ska arbeta på
dagliga verksamheten mediaverkstaden imorgon.
Får sova ut när det är helg.
Jag vet ju att jag behöver sova 8 timmar
per natt men ibland blir det typ 5-6 timmar.
Och det är faktiskt bättre än ingenting.
Jag har ju hört att man behöver inte
oroa sig om man bara sover dåligt kortare perioder.
Imorgon blir det buzz och umgänge med kompisar
på mediaverkstaden.
Jag längtar redan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar