torsdag 10 december 2009

Imorgon är det sista gången jag åker till min stödfamilj

Jahopp nu har man varit hos stödfamiljen i över 11 år.
Och nu i helgen är det sista gången jag åker.
Så då får man njuta ordentligt.
Hoppas det blir god julskinka
och annan julmat.
Och glögg.
Vi har slagit in julklappar åt dem.
Och de ska få flera presenter.
Men tyvärr tänker jag inte avslöja vad det är
för er nyfikna läsare.
Därför att min stödfamilj kan avslöja denna hemlighet då.
Men man kan ju alltid komma dit och fika.
För att det är ju så att om de inte är stödfamilj
längre kan man träffas där någon gång ibland när man har tid.
Och dem kan ju alltid komma hem till oss.

2 kommentarer:

  1. Får du inte vara hos stödfamiljen längre för du är för gammal?

    SvaraRadera
  2. Nej precis! Jag har ju varit hos min stödfamilj så länge så nu har jag inte lika stort behov vet du!
    Kram från Emil!

    SvaraRadera