lördag 25 december 2010

Hade en riktigt trevlig julafton igår ; p!

Igår hade jag en riktigt trevlig julafton.
Bestod av både glädje, skratt och paketöppning.
Vad fick jag i julklapp då?
Jo homer simpsons kalsonger.
1 skiva med Så mycket bättre.
1 skiva med Tomas Di leva.
1 skiva med musiken från filmen Cornelis.
1 skräckfilm vid namn Black Sheep.
1 skräckfilm vid namn 8 legs.
1 salta katten tablettask.
1 kokbok halv åtta hos mig.
av brorsan en medelhavskokbok.
1 faktakalender.
1 burk som man kan lägga sill i.
tofflor som är bra att ha nu när
kylan biter.
Jag vet inte riktigt om
jag har sagt allt ännu
men det mesta är iaf medräknat.
Det var skitbra julklappar och
en himmelsk trevlig julafton.
En av de trevligaste jag upplevt.
Med både god julmat, prat, skratt
och bra julklappar.
+ glädje och hopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar