onsdag 1 december 2010

December nu då ; D!

Jahopp nu kommer jul och adventsmånaden.
Jag skriver lite info
om jul och dens traditioner.
Julmust är ett måste på julbordet.
Så är det bara.
Idag har jag lagat och käkat thaimat.
En mycket god kycklinggryta med cocosmjölk,
currypasta, fisksås och bambuskott i.
Det är grejer det.
Imorgon är det 2:a december.
På jobbet får vi b.la besök
av vårdhundarna
precis som vi brukar få på torsdagar.
Idag om jag ska prata lite om dagen
så kan jag berätta att
på jobbet har jag skrivit tipspromenadsfrågor
till när mediaverkstaden kommer på julbord.
Nice ; D!
Många av frågorna handlade om just
mediaverkstaden.
Jag har även lagat kycklingwok på jobbet.
Som ni kanske redan vet så lagar jag
alltid mat på onsdagar.
Jag har fikat med glögg, lussekatt
och pepparkaka på kvällen.
Kakor och vetebröd är livet det.
; D! ; D! ; D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar