fredag 2 april 2010

Långfredag idag!

Jahopp nu var det långfredag igen.
Ikväll blir det dock vardagsmat köttfärssås och ris
men ska lyxa till det med en påskbärs till maten.
Och sedan blir det något på TV och massor av godis.
Så jag ska lyxa till det ordentligt tillomed.
Det ni kära bloggläsare.
Imorgon ska jag leta påskägg.
Undrar vad de innehåller?
Nyfiken får veta.
Jag tror de innehåller choklad och
lite annat godis.
Men tänk om det inte är godis
utan det kanske egentligen är
något som inte går att äta eller dricka.
Då kan det vara en prydnadsak kanske?
He he!
Ja som sagt jag får se imorgon.
Nu ska jag logga in på Facebook en stund sedan
ska jag nog gå ut lite i trädgården.
Och sedan blir det mat
och sedan massor av choklad och TV.
Sedan är det god natt.
Nu avslöjar jag hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar