fredag 16 april 2010

Fredag den 16:e februari!

Dagen började med att jag
vaknade morgontrött precis som vanligt.
Sedan gick jag till jobbet och hade lite morgonfika där först.
Sedan 1 timmes arbetstid.
Sedan tog vi först tog 1 kopp kaffe och
sedan gjorde vi charader.
Det var kul men svårt.
Sedan blev det lunch.
Köttbullar och mackaroner för min del.
Sedan rast.
30 minuter i solskenet.
Sedan jobbade jag fram tills jag
blev hämtad av min kontaktperson Jonathan.
Då tog vi först en fika på Lindahls
och sedan en promenad runt strömmen.
Sedan kom vi hem och då blev lite buzz.
Inte fel.
Sedan efter det så tog jag en kopp kaffe på balkongen.
Och sedan blev det middag- fläskkotlett med potatiskrotetter
och en öl som heter Sailor beer.
Sedan blev det godismys framför TV:n med kommisarie frost.
Nu är klockan halv tolv så snart väntar kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar