tisdag 2 februari 2010

Såg I en annan del av Köping idag igen

Nu var det tisdag igen och det betyder I en annan del av Köping.
Det var kul att titta på tycker jag.
Dagens avsnitt handlade om när
Linda bjöd boendekamraterna, personalen
och hennes föräldrar på midsommarfest.
De åt och drack goda grejer då.
Nu börjar jag faktiskt längta lite efter midsommar
när jag ser det avsnittet.
Vi fick också se när vännerna var på
länsdans.
Där har de det bra.
De dansar och fika finns att köpa.
Tobbe är nog en riktig kaffegubbe.
Undrar hur mycket kaffe han dricker?
Minst 10 koppar om dagen tror jag i alla fall.
Från morgon till kväll tror man när man
ser på programmet i alla fall.
Tobbe är enligt mig Köpings kung.
En stor applåd för honom.
Skulle gärna vilja träffa honom i verkligheten någon dag.
Han verkar vara rolig och trevlig.
Mats verkar trevlig han också
men Tobbe har sina roliga kommentarer.
Han svär hela tiden t.ex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar