onsdag 27 maj 2009

Jag spelade melodifestivalen-spelet på lunchrasten

Idag spelade jag melodifestivalen-spelet på lunchrasten.
Jeffrey vann över mig.
Det är alltid trevligt att se vem som vinner.
Både när man buzzar eller när
man spelar andra spel.
Mitt absoluta favo-spel
är nog buzz.
Men melodifestivalen är inte illa det heller.
Idag var dessutom en av mina favoritlåtar
med som heter Det blir alltid värre framåt natten
med Björn Skifs.
De nyare favolåtarna är nog
Hop § Glory, Det gör ont och Las-Vegas,
Schlagermusik är fantastiskt.
Så det finns 100-tals bra schlagerlåt.
När vindarna viskar mitt namn är en topplåt också.
Man får vara stolt över sin musiksmak.
På min profil kan ni kära läsare
se vad jag gillar mer för musik.
Det är bara att läsa.
Det är helt okej.
På min blogg skriver jag inget privat.
Så man får läsa precis vad man vill.
Det är det som är bra med att blogga
tycker jag.
Det är också riktigt roligt tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar