torsdag 14 maj 2009

I helgen ska jag på motordag i Igelfors

I helgen ska jag på motordag i Igelfors med stödfamiljen.
Vi ska titta på bilar och kanske några motorcyklar också. Det ser jag verkligen fram emot att göra. Jag gissar på att det kommer vara många gamla fina bilar. Kanske amerikanare, veteranbilar och andra fina klassiker. Motorcyklar kommer säkert vara alla sorter. Det ska också bli spännande att se om jag träffar någon person jag känner på motordagen i Igelfors. Vi kommer säkert också ha med oss kaffe och bullar dit.
Det här passar också mig som är bilintresserad. Jag har varit på en liknande upplevelse den 1:a maj i Norrköping. Hoppas det här blir lika roligt som det. Jag kommer betygsätta den här upplevelsen. Det kommer säkert bli väldigt roligt. Min stödfamiljs barn och barnbarn kommer också dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar