onsdag 27 maj 2009

Jag gick på skolbalen

Jag gick på skolbalen idag.
Trevligt.
Man kunde dansa,
prata, skoja och skratta.
Och så kunde man äta lite snacks.
Men jag var förståndig och inte åt så mycket.
Mest frukt.
Jag åt asiatisk buffe.
Jättegott.
Det var bra musik.
Trevlig stämning
och man hade sina kompisar
i närheten.
3 och 4:or.
Och några personal från skolan också.
Betyg: *****
En minnesvärd och underhållande kväll.
Man får gärna skicka en kommentar till mig.
Frågor eller bara kommentarer om festen.
Den är säkert bland de trevligaste fester jag gått på.
Man kunde ta frisk luft om man ville också.
Det fanns dryck.
Jag drack mycket citronvatten.
En lättöl till lunch.
+ en sockerdricka.
Det var mycket människor
så man kommer säkert bli lite trött nästa dag.
Stegräknaren visar så mycket som 19 854 steg.
Bra jobbat.
Det viktigaste med festen är att
man tycker det är kul.
Jag går på nästa års studentbal också.
Det är alltid skojigt att umgås,
dansa och skratta.
Tack för erbjudan.
Jag älskar att gå på fester.
Man får bara tänka på att
inte så mycket
utan det är bättre att umgås,
skoja och prata.
Man kan ransonera sig att äta.
Alltså inte för mycket att det goda.
Jag pallar däremot inte med
att gå på riktigt stora fester med mycket
människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar