söndag 8 mars 2009

Jag var hos stödfamiljen i helgen.

I helgen var jag hos min stödfamilj.
Ann och Svante.
Det var roligt.
Idag spelade vi Buzz hos
deras barnbarn.
Barnbarnet tyckte det var kul.
Vi åt rensköttsgratäng idag.
Det var gott.
Igår var det grillpremiär.
Igår såg vi melodifestivalen.
Jag tyckte det var synd att inte
Amy Diamond gick vidare.
Idag har jag kommit upp till bara 6 046 steg.
igår ungefär 14 000 steg.
i fredags 20 000.
Jag har Musse pigg muggar
2 stycken i födelsedagspresent.
De är härligt goda att dricka ur.
T.ex kaffe, the och choklad.
Jag har ätit godis både fredag och lördag.
En härlig helg.
Min stödfamilj bor i Igelfors
22 km nordost om Finspång.
De har en hund som heter Furia.
En fin Bmw X3 3,0D -06.
Registreringsnummer: Xee 239.
De har två barn
och fyra barnbarn.
Deras barn bor
i Helsingborg och Ljusfallshammar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar